تو




















Blog . Profile . Archive . Email  


۩►رویای پنهان◄۩

♥ღهر کی هستی هر چی هستی خوش اومدی ღ♥

تو با منی و من تنها هستم در قلب منی و من به عشق تنهایی زنده هستم

تو هم نفسم هستی و نفس هایم عطر تنهایی می دهد

تو هم سفرم هستی و جاده زندگی رسم غریبگی را یادم می دهد

تو مال منی و من مال تو نیستم باران منی و من کویری بیش نیستم

انگار نه انگار با منی نشسته ای برای خودت حرف از عشق می زنی

همیشه به یادتم و در حسرت داشتنت دلگیر و سردم در روزهای نداشتنت

یک بار عاشق شدم و یک عمر برای تو تو یکبار هم نگفتی دستهایم مال تو

ان رویا از خیالم رفت و قصه اغاز شد همه چیز به نفع تو تموم شد

دیدی که در ایینه ی چشمان خیسم چشمان تو یک ذره هم خیس نشد

من پر از درد بودم و خسته اما دل تو یک ذره هم دلگیر نشد

تو با منی و افسوس که من بی تو هستم انگار نه انگار که عشق تو هستم

بودن و نبودنت فرقی ندارداینکه سرد هستیو با تو بودن  تنها برایم عزاب است

هستی و انگار نیستی گاهی حتی فراموشم میکنی واز من میپرسی کیستی؟

هزار درد دل ناگفته در دلم مانده و همدلی نیست

ان قدر اشک ریختم که چشمانم نمیبیند که دیگر نیستی

نیستی و من تنها مانده ام انقدر دلم گرفته که اینجا با غمها  جا مانده ام

تو با منی و من تنها نشسته ام تو در قلبمی و اینک من یه دلشکسته ام




نظرات شما عزیزان:

ثمین
ساعت16:28---30 فروردين 1391
زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 18:5 توسط tatli| |


Power By: LoxBlog.Com